klienci chętnie mówią

Na pewno dobrze to znasz… Opinie o Twoim sklepie w Google’u, na Facebooku i w wielu innych miejscach w sieci pojawiają się regularnie.
Klienci chętnie dzielą się opiniami: rozmawiają ze znajomymi, na forach i komentują na fanpage’u. Innymi słowy, mówią o Tobie oraz Twoich produktach i usługach.
A może warto umożliwić im bezpośrednie podzielenie się swoją opinią z Tobą i osobami zarządzającymi placówką?
Szybko.
Konkretnie.
Bez pośredników.
czy wiesz, że
klientów powie znajomym lub internautom o swoich negatywnych doświadczeniach zakupowych.
tylko tylu klientów zdecyduje się o swoim negatywnym doświadczeniu powiadomić “centralę” firmy
klientów podzieliło się opinią na temat wizyty w sklepie, jeżeli zostali do tego zachęceni!
Dane pochodzą z naszego badania “Wyjątkowe doświadczenia klientów w retail”, listopad 2017, N=500 osób robiących zakupy w sklepach sieciowych (CAWI).