Od wielu lat wspomagamy naszych klientów w ramach zarządzania doświadczeniem klientów. Analizujemy kierunki i obserwujemy zachowanie klientów. Wdrażamy standardy obsługi, pokazujemy w jaki sposób można wykorzystać głos klientów do rozwoju  firmy.  Dostarczamy także oprogramowanie do zarządzania procesem obsługi i satysfakcji klientów, które jest wykorzystywane w wielu branżach.

W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów oczekujących szybkości, prostoty, niezawodności i natychmiastowych informacji stworzyliśmy TABSCORE.

działamy nieszablonowo

Możesz liczyć na naszą pomoc na wielu polach działania.

WSPARCIE MERYTORYCZNE

Szczera rozmowa o Twoim biznesie jest podstawą do opracowania optymalnego planu projektu. Dzięki temu łatwiej jest nam także analizować wyniki i wysnuwać wartościowe rekomendacje.

WSPARCIE METODOLOGICZNE

Pracujemy z różnymi podejściami: CSAT, NPSⓇ, CES.
Mamy dużą wiedzę na ich temat i na pewno pomożemy Ci dobrać najbardziej wartościowe miary.

WSPARCIE WDROŻENIOWE

Pomożemy Twoim pracownikom lepiej pracować z feedbackiem. Poprzez warsztaty wypracujemy najlepszą dla Was metodę korzystania i raportowania wyników oraz wdrożymy dobre praktyki.

WSPARCIE ANALITYCZNE

Masz problem ze zrozumieniem wyników lub brak Ci na to czasu? Możemy opracowywać cykliczne raporty podsumowujące uzyskany feedback.